FAQ

What is the quality of our watches?

We have both Asian and top Swiss grade replica watches.

Care este diferența dintre replica ceasurilor Rolex elvețiene și asiatice?

Diferența dintre ceasurile elvețiene și asiatice este clasa din oțel inoxidabil care este utilizată, precum și procesul de fabricație și mașinile. Banda de ceas de calitate asiatică este din oțel 316L, în timp ce banda de ceas elvețiană este mai rezistentă la rugină și coroziune, dar în același timp este mai costisitoare și mai complicată de produs. Ceasurile de calitate elvețiană sunt fabricate pe mașini clonate pentru a se potrivi cu tehnologia și standardele elvețiene, prin urmare este de așteptat o precizie și o finisare mai ridicate.

Imi puteti trimite mai multe poze cu modelul dorit?

Sigur, puteți trimite linkul sau numele complet al produselor către serviciul pentru clienți  pentru a cere mai multe poze.

Mâna a doua rulează fără probleme sau bifează?

Pentru mișcările automate mâna a doua mătură cu o rată de 21600 bph, pentru mișcarea cu cuarț mâna a doua bifează.

Voi primi un număr de urmărire?

De îndată ce ceasul este livrat, veți primi un e-mail cu numărul de urmărire și o adresă URL pentru a urmări coletul. Livrăm cu EMS sau altă metodă de livrare care vă poate aștepta ceasul dvs. în cel mai scurt timp.

Ceasul vine cu cutie originală și hârtii?

Pentru a evita costurile mari de transport și de produs, ceasul este livrat fără cutia mărcii. Dacă doriți să adăugați o cutie la comanda dvs., o puteți face pe pagina produsului.

Cât de rapid este timpul de expediere?

Odată ce plata este confirmată, vă vom procesa comanda în 3-7 zile lucrătoare, apoi vom expedia prin EMS / Alte companii exprese care durează 15-25 de zile (SUA) pentru a fi livrate la ușa dvs., despre timpul de expediere al altor țări puteți solicita asistență pentru clienți  pentru ajutor.

Pot plăti cu cardul VISA / Mastercard?

Încurajăm oamenii să utilizeze Bitcoin și Western Union, deoarece politicile Visa și MasterCard sunt împotriva produselor de replică, totuși procesăm Paypal / Visa / MasterCards pentru perioade limitate. Dacă nu ați găsit opțiunea disponibilă, reveniți altă dată și vă rugăm să contactați serviciul clienți .

Livrezi în țara mea?

Da, livrăm în toată lumea. De obicei, după confirmarea plății, timpul de procesare este de 3-7 zile lucrătoare, iar transportul durează de obicei între 15 și 25 de zile lucrătoare, depinde de țara în care vă aflați.
Notă: Uneori există o supraîncărcare în depozit și timpul de procesare poate dura 4 sau 10 zile.

Ce mișcare au ceasurile?

În funcție de calitatea ceasului pe care l-ați ales, ceasurile noastre au mișcări asiatice sau elvețiene ETA de înaltă calitate.

Ceasurile sunt rezistente la apă?

Toate ceasurile noastre de calitate asiatică sunt rezistente la apă, dar nu impermeabile. Nu vă recomandăm să îl duceți la duș sau la piscină. Luarea ceasurilor sub apă le va revoca garanția.
Dacă aveți nevoie de acesta impermeabil, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți  pentru a adăuga un dispozitiv suplimentar impermeabil ceasului dvs. cu doar 30 $. Și adâncimea impermeabilă ar fi de aproximativ 10 metri.

Cum îmi pot urmări comanda?

După trimiterea pachetului, vă vom trimite prin e-mail numărul de urmărire sau puteți contacta serviciul nostru pentru clienți  pentru informații de urmărire.
Site de urmărire a livrării: https://t.17track.net.

Cum plasez o comandă?

1. Plasați o comandă pe site-ul web.
2. Furnizați linkuri de produse sau imagini ale ceasului de care aveți nevoie, vom calcula prețul și vă vom oferi detalii despre contul Western Union pentru a fi transferat.
Sfat: după plată, vă rugăm să furnizați adresa de expediere și numărul MTCN, astfel încât să putem procesa comanda dvs. în scurt timp. Orice întrebare, contactați-ne.

Care este politica dvs. de returnare?

După primirea mărfii, în termen de 30 de zile, dacă nu sunteți mulțumit, puteți contacta serviciul clienți  pentru a solicita o rambursare (premisa este că nu ați folosit-o niciodată).
Procesul de rambursare: contactați serviciul clienți  și obțineți adresa de returnare.
După ce primim mărfurile și le verificăm, dacă ceasul este nou, nu este purtat niciodată, vom aranja o rambursare imediat și este nevoie de 8-20 de zile pentru a returna banii înapoi pe cardul dvs.

Site-ul dvs. este sigur?

Vă vom oferi un număr de urmărire după ce comandați, puteți urmări pachetul până la capăt, așa că vă rog să nu vă faceți griji. De asemenea, toate informațiile dvs. personale pe care le-ați utilizat pe site-ul nostru sunt confidențiale.

Cum pot seta ora și data?

Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți  pentru setarea videoclipurilor.

Care este prețul ceasului?

De exemplu, 138,00 înseamnă 138,00 $.

Dacă aveți vreun cupon?

Avem un cupon pentru clienți noi și, dacă achiziționăm mai mult de 3 ceasuri, vom oferi cel mai bun preț.
Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți  pentru detalii.

Ce ar trebui să fac dacă nu mi-am primit ceasul?

Dacă pachetul nu ajunge (confiscat de vamă sau pierdut), puteți contacta serviciul nostru pentru clienți  pentru a solicita o rambursare sau o retrimite.

Funcționează cronograful?

Pentru ceasul elvețian automat și ceasul cu cuarț, cronograful poate funcționa; dacă ceasul cu mișcare asiatică automată, cronograful este nefuncțional. Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru detalii.

De ce nu trece comanda mea?

1. Uneori banca va bloca tranzacția din cauza tranzacției riscante din străinătate. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți .
2. cardul dvs. nu este autorizat. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți pentru ajutor.
3. Dacă suma totală a comenzii depășește 1.000 USD, aceasta va fi supusă restricțiilor bancare. Este recomandat să contactați serviciul pentru clienți și să utilizați Western Union sau Bitcoin pentru a plăti un tratament preferențial.

De unde aș ști să treacă comanda mea?

După comandă, veți primi un e-mail de confirmare. Vă vom anunța starea comenzii dvs. Deci, vă rugăm să menționați e-mailul.

Acceptați personalizarea?

Da, dacă aveți nevoi speciale, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți . Vom încerca tot posibilul pentru a vă satisface.

Ce ar trebui să fac dacă am încheietura mâinii mari?

Dacă aveți o încheietură mare și aveți nevoie de legături suplimentare, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți ([email protected]) pentru a adăuga încă o bandă la comanda dvs. sau o puteți găsi pe pagina noastră de accesorii „pagina”.

Dacă am făcut o comandă greșită, ce ar trebui să fac?

1. dacă completați o adresă greșită, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți  pentru a o modifica.
2. dacă ați ales ceasul greșit sau dimensiunea greșită, puteți contacta și serviciul nostru pentru clienți .
Sfat: vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți  în termen de 3 zile de la efectuarea comenzii, dacă mărfurile au fost expediate, trebuie să vă asumați singur responsabilitatea.

De ce ceasul nu s-a mișcat când îl primesc?

Uneori, vizionarea automată trebuie să se desfășoare manual, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru a preda video.